15
May
10

Anime figürleri

Hiç koleksiyonculuk gibi meraklarım yoktur. Dolayısıyla anime figürleri de biriktirmiyorum. Fakat bazen internette öyle figürler görüyorum ki, 2 boyutlu fotoğrafına bile bakmaya doyamazken alıp 3 boyutlu haliyle odamın baş köşesine koyup gözlerime bayram ettirsem ne güzel olur diye düşünüyorum. Bu gidişle, maddi refaha kavuştuğum bir ara yavaş yavaş internetten figür spariş etmeye başlayacağım gibi görünüyor. Bu da otaku olmadığımın en büyük kanıtıdır çünkü Madarame’ye göre gerçek bir otaku öncelikle gerisini düşünmeden parasını hobilerine harcar sonra ay sonunu gerekirse gıdasından keserek getirir :P

Neyse konudan sapıyorum, bayıldığım bazı figürleri paylaşacaktım yalnızca.

Harika değil mi? 3 Samurai Champloo karakteri birlikte harika duruyorlar. Ama aslında 3ü de ayrı figür. 3 figür ve 3 büstten oluşan bu 6lı set $35.95

O kadar güzel Revy figürleri var ki hangisini koyacağımı şaşırdım. Tabii bu figürlerin güzelliği karakterin karizmasından geliyor.

En çok figürü yapılan karakterlerden biri Ayanami Rei çünkü çok fazla hayranı var. Ben de çok severim ama erkekler niyeyse onu bir başka seviyor. Hal böyle olunca etrafı da Ayanami Rei’i çok farklı ve seksi kıyafetlerle tasvir eden figürler sarmış. Bu tür figürleri neden severler anlamıyorum, karakteri hiç doğru yansıtmıyor. Hatta Ayanami Rei’yi neden bu kadar seksi bulduklarını da anlamıyorum. Neyse bu entry pluglı figürü çok sevdim çünkü tam bir Ayanami Rei havası taşıyor. Fiyatı 13.440 yen.


4 Responses to “Anime figürleri”


  1. May 17, 2010 at 3:24 pm

    O figürler sadece Rei için değil diğer pek çok popüler anime karakteri için yaygın bir durum. Özellikle anime içinde de sıradan kıyafetler giymemişse sculpter tozutabiliyor (Örn: Yoko Ritona)

    Kadın vucudu estetiğin ısrar ile üzerinde durduğu bir olgudur, incelenmesi taşıdığı mükemmellikten ötürü keyiflidir. Figur sanatçıları onları satmak için değil de kendileri için yapıyormuş gibi gelir bana o yüzden. Birde popüler karakterlerin yanı sıra popüler fan artistler vardır. Onların resimleri baz alınarak 3d’ye dönüştürülen anime karakterleri oluyor bahsi geçen aşırı seksi figürler genelde.

    • May 17, 2010 at 3:51 pm

      evet yoko çok iyi örnek. o karakterden nefret etmeme rağmen öyle özene bezene yapılmış figürlerini gördüm ki takdir etmemek elde değil. bence kesinlikle hafife alınmaması gereken bir sanat bu. hatta heykel dersi alıp ben de mi bu işe girişsem diye düşünüyorum.

  2. 3 Blah
    May 18, 2010 at 5:48 pm

    Figür almanı önermem çünkü bir tane odamda gözüm şenlensin diye aldığın anda duramıyorsun -_- Odam şu an dolmuş durumda..Figürleri almaklada bitmiyor zarar görmesin istiyorsun hemen vitrin alıyorsun almışken kilitli olsun derken uçuyor hesap ve sen hala figür almaya devam ediyor olmakla beraber tekrar yer sıkıntısı çekmek gibi bir durumun meydana geliyor..Yeni bir vitrin demek buda O.O odamda şu an 3 kule vitrin dolusu figür var sapıttığımı düşünmekle beraber gerekli şeylerde ki her indirimde depo boşaltımlarında falan sepeti yine dolduruyorum..Ama illa almak istiyorsan kargodan tasarruf etmek için Gerekli şeyler ya da dream figür gibi yerleri öneririm..Çeşit istiyorsan dream fgürde cafcaflı figüreler var fakat sitenin fiyatları ortalamalara göre uçuk biraz..Ordan seçersen hepsinin demiyim çoğunun fiyatları diğer sitelerin ortalama fiyatlarına oranla yüksek..Gerekli şeyler ucuzluk konusunda daha iyi ancak ondada bu aralar pek çeşit yok ve ciddi bir stokta yok sorunu var..Ama oradan almaya karar verirsen depo boşaltımı olduğundan oldukça ucuza alabilirsi.. ^^

    • May 19, 2010 at 11:39 am

      işte sonum böyle olsun istemiyorum ama dediğin sitelere baktım ve resmen dibim düştü.


Leave a Reply

Arşiv (adeta bir zaman tüneli)

yazı kategorileri

Yeni yazılardan haberdar olmak için mail adresini gir.

Join 263 other followers

blog istatistikleri

  • 490,153 tıklama
Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

şu sıralar okuduğum

RSS icten’s Recently Watched Anime from MyAnimeList.net

RSS icten’s Recently Read Manga from MyAnimeList.net


