10
May
10

Edepsiz, ahlaksız, seviyesiz, sapık seri

İlk bölümü çıktığından beri buraya B gata H kei hakkında yazmamak için kendimi zor tutuyorum ama sanırım artık karşı koymanın anlamı yok. Bu sezon severek izlediğim bir kaç seri var fakat hiçbirini B gata H kei gibi sabırsızlıkla beklemiyorum. Bence cüretkarlığı sayesinde tüm diğer komedi-ecchi serilerini sollamakta.

B Gata H Kei - Vol 2Cüretkar dedim bak! bu lafımı es geçmeyin, ona göre izleyin. Zaten “ıyy ben ecchi hiç tasvip etmiyorum, anime bu deyill hele hentai hiç hoş deyill” diyen insanlar varsa zaten görmek istediğim okur profili bu değil o yüzden sizi kaale almıyorum.

Çok bomba bir konusu olduğunu düşünüyorum: Yamada isimli genç kız cinselliğe fazla meraklı ve 100 tane fuckbodysi olsun istiyor. Fakat daha kimseyle birlikte olmamış. Üstelik deneyimsizliği nedeniyle ilk birlikte olacağı erkeğe rezil olacağını düşünüyor. Ve bunu kaldıramayacak kadar gururlu bir tip. Bu yüzden bu yüz kişinin açılışını kendisi gibi deneyimsiz olan bir erkekle yapmak istiyor ve sınıf arkadaşını ilk kurbanı olarak gözüne kestiriyor. Evet gördüğünüz gibi kafayı yemişler, böyle bir manga yayımlamakla kalmayıp bir de bunu animeye çekmişler.

Geçen bölümde anca öğrenebildim B gata H kei, B cup (kızımızın sütyen bedeni) ecchi tipi (kızımızın karakteri) demek oluyormuş. Ecchilerde hep çekingen bir erkek karakter ve çevresinde ona ilgi duyan güzel kızlar olur. B gata H kei çok farklı çünkü baş karakter sapık bir kız. Aslında son derece kendini beğenmiş ve nefret edilesi bir karakter olmasına rağmen o kadar abartılı bir şekilde sapık ve bu yönüyle o kadar barışık ki insan sempati duymadan edemiyor.

Yamada’nın gözüne kestirdiği müstakbel yatak arkadaşı ise Kosuda. Yamada ilk bakışta onun bir kiraz-kun olduğunu anlıyor. Kiraz burda niyeyse bekareti simgeliyor. Dikkat ederseniz bütün ecchilerdeki erkek karakterler birbirinin karbon kopyası gibidir. Hepsinde çok sıradan bir japon genci görüntüsü vardır. Sanırım bu ticari bir numara, okurun kendini karakterle özdeşleştirmesi hedefleniyor olmalı. Kosuka da bu karbon kopyalardan biri.

Açıkçası ilk izlediğim bölümde zaman zaman acaba bunu yazan bir kadın olabilir mi diye düşündüm. Çünkü bilimsel bir araştırmaya göre genç kızların %69.87’si ilk ilişki için kendim gibi bir bakire bulsam ne iyi olur diye düşünüyormuş, ayrıca kızların %97.573’ü ergenliklerinin bir yerinde Yamada’nın ilk bölümde yaptığı aynalı incelemeyi yapıyormuş. (kaynak: götüm)

Ben ecchi sevmem demeyin, bu seriye bir şans verin çünkü müthiş komik. Komikliğin asıl kaynağı bu kadar hevesli, ruh hastası, sapık ve güzel bir kızın teoride 100 tane erkek isterim gibi büyük laflar etmesi ama iş pratiğe gelince acayip bir paniğe kapılması.

Serideki hoşuma giden ayrıntılardan biri ero-gami (seks tanrısı). Bu Yamada’nın chibi ve bıyıklı hali olup bir bulut üzerinde etrafta dolaşmakta ve olayları yorumlamaktadır. Bir diğer güzel ayrıntı da sansürlenen yerlere koyulan şeytan resmi. Aynı zamanda prezervatiflerin üstünde de bu resim bulunmaktadır ve gözümde serinin logosu haline gelmiştir. O şeytandan bulup sticker olarak sağa sola yapıştırmak isteyebilirim.

Bu seride cüretkarlık olarak tanımlamaya çalıştığım garip bir yön var. Bu yüzden her bölümde acaba bu sefer ne kadar abartacaklar, sansür sınırlarını ne kadar zorlayacaklar diye merak ediyorum. En son Yamadan okula iç çamaşırı olmadan geldiği bölümde eöhh demiştim. Bakalım 6. bölümde ne halt yiyecekler.


5 Responses to “Edepsiz, ahlaksız, seviyesiz, sapık seri”


  1. 1 pininci
    May 10, 2010 at 2:13 pm

    aahaahah çok eğlenceli görünüyor, izlemek istiyoruum :D
    ayrıca verdiğin araştırma bilgilerini de çok aydınlatıcı buldum. kesinlikle bu oranlara katılıyorum xD
    şu anda seri devam ediyor mu, yoksa bitti de sen 6da mısın?

    • May 10, 2010 at 4:16 pm

      devam ediyor 5 bölüm çıktı 12de bitecek

  2. May 10, 2010 at 4:01 pm

    Ben de bunun ilk bölümünü izledim ve evet sağlam miktarda gülme eylemi gerçekleşti. Bir şeyler eksik ama böyle, nedir bilmiyorum, nokta koyamıyorum. Devamını izlemedim ancak hiç bir sebebim yok. Zamanlaması kötüydü belki benim için sadece, komik bir şeylere başlayasım gelmeli. Azumanga’ya ve Minami-ke’ye de öyle başlamıştım “hadi komik bir şeyler izleyeyim” gibisinden. Buna da öyle bir motivasyon gerekli.

    • May 10, 2010 at 4:17 pm

      hah bende de şu sıralar var o dediğin “komik bir şeyler izleyeyim” isteği o yüzden bu seriye çok takıldım sanırım.

  3. 5 Lee
    May 13, 2010 at 1:37 pm

    Ben çıkan bölümleri indirdim ama izlemedim.
    Ne zaman bir ecchi izlesem pişman oluyorum genelde.
    En son Rosario + Vampire serisini mutlu bir şekilde bitirmiştim :)

    Merak etmekteyim bu seriyi.. Özellikle bi de bu yazıyı okuduktan sonra.
    Bitsin, hemen başlayacağım. :)


Leave a Reply

Arşiv (adeta bir zaman tüneli)

yazı kategorileri

Yeni yazılardan haberdar olmak için mail adresini gir.

Join 263 other followers

blog istatistikleri

  • 490,153 tıklama
Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

şu sıralar okuduğum

RSS icten’s Recently Watched Anime from MyAnimeList.net

RSS icten’s Recently Read Manga from MyAnimeList.net


