10
Nov
09

size karanlık bir masal getirdim

Kigeki (Komedi) isimli bu 10 dakikalık harika animeyi izlemenizi tavsiye ediyorum. Çok hoş, melankolik, karanlık bir atmosfer, çok güzel görüntüler ve mükemmel ötesi bir müzik (Merak edenler için Schubert’ten Ave Maria çalıyor). Orta Çağdaki mizah kitaplarına olan düşmanlıktan söz edilmesi bana “Gülün Adı”nı hatırlattı. Kara şovalyemiz kitap okumak için kendine harika mekanlar seçiyor, çok özendim. Yalnız kılıç kullanma stili fazla samurai-vari gibi geldi bana :P


4 Responses to “size karanlık bir masal getirdim”


  1. November 15, 2009 at 11:07 pm

    Harika bir animeymiş gerçekten paylaştığın için teşekkürler böyle bulursan daha bekleriz.

  2. 2 uygar
    November 26, 2009 at 3:54 pm

    ben de boyle birsey buldum. kisa birsey ama guzel, ogrenci isi, japonya’dan.
    burasi adresi: http://www.youtube.com/watch?v=0QqT1P4VO30
    burasi da siteleri: http://f.hatena.ne.jp/ (site japonca ama yapim asamalarini gormek istersen gallery kisminda 14 numarali linki oneririm storyboard vs. bulabilirsin)

    • November 26, 2009 at 6:25 pm

      hahah çok güzelmiş:D benim rüyalarıma benziyor. sonda noldu anlamadım ama.

      • 4 uygar
        November 26, 2009 at 9:28 pm

        sonunu ben de anlamadim, bir japon bulup sormak lazim :p


Leave a Reply

Arşiv (adeta bir zaman tüneli)

yazı kategorileri

Yeni yazılardan haberdar olmak için mail adresini gir.

Join 263 other followers

blog istatistikleri

  • 490,153 tıklama
Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

şu sıralar okuduğum

RSS icten’s Recently Watched Anime from MyAnimeList.net

RSS icten’s Recently Read Manga from MyAnimeList.net


