27
Sep
09

K-ON! bilgisayar stickerları ve Adolf Hitler

k-onBayıldım bayıldım! Ben de istiyorum. Hem benim bilgisayarım siyah olduğunu için daha güzel duracaktır çünkü stickerların arka planı saydam. Şimdilik yalnız K-ON! için piyasaya sürülmüş galiba.k-on pc

Bilgisayarın içindeki ‘intel bilmem ne inside’ ve ‘windows vista bilmem ne’ stickerlarının üstünü kapatacak bir şeyler de üretmişler. Allahın belası Vistayı Pardusla değiştirmeye hazırlandığım şu sıralarda çok işlevsel olabilirdi. Vista demişken de şu videoyu şiddetle tavsiye ediyorum.


7 Responses to “K-ON! bilgisayar stickerları ve Adolf Hitler”


  1. September 27, 2009 at 10:22 am

    Bir Downfall parodisi daha, cidden başarılı :)

  2. September 27, 2009 at 11:52 am

    :)))

  3. September 27, 2009 at 11:55 am

    pardus’e bekliyoruz :)

  4. 4 shi-go
    September 27, 2009 at 8:14 pm

    K-ON da mı izlemeye başladın?

    • September 28, 2009 at 12:27 am

      basçı mio aynı sen bu kadar olur. resmen sana bakarak çizmişler copyright davası aç bence =D

      • 6 shi-go
        September 28, 2009 at 8:36 pm

        ben mi ne alaka? :D

        • September 30, 2009 at 1:51 am

          okul formasıyla gitar çaldığın fotoğrafla yanyana koy aradaki 7 farkı bul. zındık’a da onaylattım.


Leave a Reply

Arşiv (adeta bir zaman tüneli)

yazı kategorileri

Yeni yazılardan haberdar olmak için mail adresini gir.

Join 263 other followers

blog istatistikleri

  • 490,153 tıklama
Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

şu sıralar okuduğum

RSS icten’s Recently Watched Anime from MyAnimeList.net

RSS icten’s Recently Read Manga from MyAnimeList.net


