12
Aug
09

albay roy mustang ve lust

royFullmetal Alchemist’in son bölümü o kadar iyiydi ki matematik ve siyaset sınavlarıma çalışmam gerektiği yerde dayanamadım bunu çizdim. Bana 19. bölüm mangadakinden bile daha etkileyici olmuş gibi geldi, “Roy’a bak be! Yavrum bea..!” diyerek izledim. İlk çekilen Fullmetal Alchemist’in mangaya uyumlu olmaması üzücüydü ama FMA: Brotherhood süper. Tek bir sorun var: sanki fazla hızlı ilerliyor olaylar, hatta koştura koştura ilerliyor.

Yalnız bi kere de çizdiğim resim tarayıcıdan düzgün çıksın yaw :( Ayrıca ciddi kompozisyon sorunlarım var, hiçbir zaman resmi kağıda sığdıramıyorum. Yani kendimi adeta tarayıcı gibi hissediyorum, gördüğüm bütün çizgileri kopyalıyorum ama devasa boyutlarda.

Hmm bi de bir şey daha diyeceğim, böyle bol tarama hareketi içeren çizimler en güzel Vivaldi dinlerken yapılıyor, böyle hızlı kemanlar eşliğide fışk fışk fışk.. diye çiziliyor.


4 Responses to “albay roy mustang ve lust”


  1. August 12, 2009 at 10:28 pm

    artık sınavlarda Roy’ yardımcı olur sana :)

    • 2 içten
      August 13, 2009 at 12:00 am

      heheh evet :D hoca muhtemelen yunanistandaki albaylar cuntasını sorar zaten, ben de “albay demişken bir de albay roy mustang var, o da darbe yapmayı planlıyor” diye konuyu amestris ülkesinin siyasetine bağlamayı düşünüyorum.

  2. August 14, 2009 at 11:37 am

    Hocanın ne tepki verebileceğini tahmin etmek kolay :)

  3. 4 aydi şeker
    August 31, 2009 at 2:13 am

    Lust’ı severiz ailecek x) Brotherhood’a başlamamıştım sanırım başlamak gerekecek x)


Leave a Reply

Arşiv (adeta bir zaman tüneli)

yazı kategorileri

Yeni yazılardan haberdar olmak için mail adresini gir.

Join 263 other followers

blog istatistikleri

  • 489,823 tıklama
Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

şu sıralar okuduğum

RSS icten’s Recently Watched Anime from MyAnimeList.net

RSS icten’s Recently Read Manga from MyAnimeList.net


