26
Jul
09

deneysel bir çalışma: hızlandırılmış çizim

çok da deneysel değil tabii, youtube’daki adama özendim. allaam o adam (mark crilley) ne çok konuşuyor. bazen kendini konuşmaya kaptırıp resmi çizmeyi unuttuğunu düşünüyorum. neyse videoyu 4 kat hızlandırdım. bence böyle hızlı hızlı izlemesi çok eğlenceli oluyor. videoyu ikinci denememde çekebildim çünkü ilkinde arkadaşım (materyalistçe şeyler’den zındık) masanın başına gelip “bakiim napıyosun?” deyince kağıda gölgesi düştü, kendisine burdan “selam, naber?!” diyorum. kameranın kağıda yandan bakması iyi olmadı ama yapabileceğim bir şey yok. umarım beğenirsiniz. (lafın gelişi dedim, çok da umrumda değil aslında)


5 Responses to “deneysel bir çalışma: hızlandırılmış çizim”


  1. 1 Barış
    July 26, 2009 at 9:51 pm

    Güzel olmuş. bende yapıyorum bazen hızlandırıp izlemesi çok zevkli oluyor. :)

  2. 2 zındık
    July 29, 2009 at 12:56 am

    ne var yani kağıda iki saniyeliğine gölgem düştüyse. bi video için arkadaşını kırmaya değer mi? *fırk*

  3. July 29, 2009 at 3:53 pm

    Merhaba. Güzel olmuş gayet. Güzel bir paylaşım ama sende bana uğra bir kaç yorum yap. Hiç yorumcum yok.

  4. 4 Wes
    July 30, 2009 at 12:56 am

    Maximum the Hormone?

    • 5 içten
      July 30, 2009 at 11:47 am

      evet! :D minoreba rock şarkının adı. süper bir grup bence.


Leave a Reply

Arşiv (adeta bir zaman tüneli)

yazı kategorileri

Yeni yazılardan haberdar olmak için mail adresini gir.

Join 263 other followers

blog istatistikleri

  • 489,823 tıklama
Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

şu sıralar okuduğum

RSS icten’s Recently Watched Anime from MyAnimeList.net

RSS icten’s Recently Read Manga from MyAnimeList.net


