14
Jul
09

çorba

içicem işte çok kararlıyım

içicem işte çok kararlıyım

geçen gün fark ettim de benim en sevdiğim yemek çorbaymış. o kadar seviyorum ki bu sıcaklarda kan ter içinde kalma pahasına da olsa içiyorum. hatta bu sıcak işkenceye hazırlanmak için son günlerde çorbamı içmeden önce yaptığım ilk şey saçlarımı toplamak.

çorba sevdası uğruna katlandığım tek işkence bu da değil. çorba maalesef ki içine et suyu koyulmaya en musait şey. ve et yemediğim için içtiğim her çorbanın içinde ne olduğunu öğrenmem gerekiyor. çorba alırken paketin arkasındaki miniminnacık içindekiler yazısını sonuna kadar okuyorum ve bundan nefret etmeye başladım çünkü bunu çok uzun süredir yapıyorum ve her paket için yapmam gerekiyor. aslında paketin arkasını okumak yine kolay da okul yemekhanesinde her seferinde çorbanın içinde et suyu olup olmadığını sormaktan yoruldum. çoğu zamanda anlamsız bir şekilde içine et suyu koyup beni çorbamdan ayırıyorlar. bazen yalnız çorba değil bütün yemeklerin içine et koyuyorlar. bunun ne kadar sinir bozucu olduğunu anca yaşayan bilir. kuru fasülyenin içinde sucuğun ne işi var diye bağırasım geliyor.


3 Responses to “çorba”


  1. 1 uygar
    July 15, 2009 at 2:57 pm

    evet yaw. ben de her bulduklarina et koymalarina sinir olurum. gelince gorum ki merkezi burasiymis .

    • 2 içten
      July 15, 2009 at 4:09 pm

      vietnam mıymış? vietnamlılar niye beni aç bırakmaya çalışıyor bi sorar mısın:(

  2. 3 uygar
    July 16, 2009 at 7:29 am

    vallaha billmiyorum ama burda salataya bile et koyuyolar. surekli et et et. durmadan yiyip tombik de olmuyolar. anlamadim :D


Leave a Reply

Arşiv (adeta bir zaman tüneli)

yazı kategorileri

Yeni yazılardan haberdar olmak için mail adresini gir.

Join 263 other followers

blog istatistikleri

  • 490,153 tıklama
Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

şu sıralar okuduğum

RSS icten’s Recently Watched Anime from MyAnimeList.net

RSS icten’s Recently Read Manga from MyAnimeList.net


