08
Jul
09

eve çıkabildim nihayet

100_0162

3 yıllık yurt yaşamının ardından ben de artık öğrenci evinde yaşayan bir öğrenci olabildim. Henüz yerleşemedim, yatağım bile bugün geldi ama yine de insanın evi olması çok rahat. Durup durup “ne güzel ya!” diyoruz. Bu yerleşememe döneminde kağıt kalem eksikliğinden abuk subuk yerlere bir şeyler çizdim ama güzel durdu.

Ben evim olursa sarı tüylü hiperaktif bir kedim olsun adını da naruto koyayım istiyordum ama kedi yerine şimdilik hamam böceği beslemekte olduğumuzu farkettik. Bu konuda acilen bir şey yapmazsak ben yavaş yavaş delirebilirim. Kedi sahiplensek böcekleri yer mi diyoruz. Bu arada ben kedilere tapan insan grubundanım. O kadar ki kedi sevmeyen insanları sevmem, kedi sevdiğini iddia eden insanları da gözüm tutmadıysa kedileri kıskanırım, iyice nefret ederim. Bir de çocukları sevmem. Hele kedilere kötü davranan çocuklar var ya, onlar büyüyünce şovenist, iğrenç insanlar olacaklar.100_0163

Küçükken kedileri sevip çocukları sevmeyen kadın tipine anlam veremezdim. Kendime çok uzak bulurdum çünkü ben de çocuktum. Onlardan biri olacağım hiç aklıma gelmezdi herhalde. Hayal meyal hatırlıyorum (yanlış hatırlıyor da olabilirim) böyle bir kadın vardı, Almandı, çocukları sevmeyip kedileri seviyordu. Ama beni de uzaktan seviyordu diye hatırlıyorum çünkü bildiğim kadarıyla ben sessiz ve kedileri seven bir çocuktum.

(Not: PetShoplardan hayvan almayın barınaklardaki yardıma muhtaç hayvanları sahiplenin.)


6 Responses to “eve çıkabildim nihayet”


  1. July 9, 2009 at 1:01 pm

    =)Ben de aynı tiplerdenim, çocukları hiç sevemedim, kedilere ise aşığım. Klişe laflar vardır bir de herkesten sürekli işittiğim; “Ama sen de çocuktun” (Benim de çocuk olmuş olmamla ne alakası var!), “Çocuk sevilmez mi?” (geçerli sebep ?),”İlerde çocuğun olursa sevmeyecek misin?” (çocuk sevdiğim zaman yaparım heralde mantığa gel..)

    • 2 içten
      July 9, 2009 at 9:15 pm

      ahahah sonuncusu çok acayipmiş. ben bir de çocuk gördü mü yapışan ve küçük çocuklarla agucuk gugucuk diye konuşan insanlara gıcık oluyorum.

      • July 22, 2009 at 4:36 pm

        Bir de yanındaki arkadaşın yapıyorsa daha kötü; mesela iki kız yürüyorsun, yanındaki agjağğauu diye bir bebeğe saldırıyor, bebeğin annesi sana bakıyor sen niye sevmiyorsun gibisinden, sen ona bakıyorsun ben kullanmıyorum gibisinden..

  2. July 11, 2009 at 11:01 pm

    Bana şu Tsunade-sama’nın TonTon’unu versinler agucuk gugucuk nasıl severim ama :) O da bana “BUEYYYY” diye karşılık verir :)

    • 5 içten
      July 11, 2009 at 11:22 pm

      :D ben de akamaru’nun büyümüş haline binip gezmek istiyorum. aslında küçük halini montumun içinde taşımak da isteyebilirim.

      bak sana şöyle bir domuz hikayesi öneriyorum: http://nisanyan.blogspot.com/2009/02/domuz-semra.html

  3. 6 pini
    October 13, 2009 at 12:17 pm

    valla hala sorununuz var mı biliyorum ama bizim kedi bulduğu tüm böcekleri yiyor (sinekler de dahil)

    bi de ben kedileri de bebek-çocuk severim çok bilmiş falan olmamaları şartıyla, ha köpek de çook severim ama :D


Leave a Reply

Arşiv (adeta bir zaman tüneli)

yazı kategorileri

Yeni yazılardan haberdar olmak için mail adresini gir.

Join 263 other followers

blog istatistikleri

  • 489,823 tıklama
Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

şu sıralar okuduğum

RSS icten’s Recently Watched Anime from MyAnimeList.net

RSS icten’s Recently Read Manga from MyAnimeList.net


