20
Jun
09

derdimi kimselere anlatamıyorum

türkiyede ‘içten’ adını taşıyan 134 kişi varmış. biri benim, geriye kaldı 133. tam 133 kişi utanmadan benim adımı kullanıyor! insanlara derdimi anlatamıyorum, onlar hep kendi isimlerinin başkaları tarafından da kullanıldığının bilincinde olarak büyüdükleri için onlara bu durum normal geliyor. ama benim için dünyadaki tek içten bendim, adım tc kimlik numaram gibi bir şey, bu yüzden başka bir içtenle karşılaşma düşüncesi şeytani ikizimle karşılaşmak gibi. üstelik bu 133 içten’den bir kısmı erkekmiş! içten erkek adı değil ki, içten dediğin kız olur, mavi-siyah saçlı olur, beatles sever. bir keresinde rüyamda bile görmüştüm başka bir içten’le karşılaştığımı. işte hayattaki en büyük korkum bu ve insanlara bunun ne kadar korkunç olduğunu anlatamıyorum. keşke ursula leguin’in mülksüzler’indeki gibi herkese tek bir isim verilseydi, kimsenin adaşı olmasaydı.


4 Responses to “derdimi kimselere anlatamıyorum”


  1. June 20, 2009 at 8:46 pm

    Peki ya bu içtenlerin illere göre dağılımlarına da baktın mı içten’cim? :D Belki seninle aynı ilde ya da yakınında oturan yoktur da tanışma, karşılaşma şansın azalır, biraz daha rahatlatıcı olur bu senin için… ;)

    • 2 icten-chan
      June 20, 2009 at 11:37 pm

      ona nerden bakılıyor bilmiyorum ama bence şeytani ikizlerimin çoğu benim yaşadığım yerlerde izmir-istanbul’da bulunuyordur. üstelik her yıl 3 tane daha ekleniyormuş. tüm umutlarımı nüfus artış hızına bağladım. belki gülüyorsun ama bu benim fobim.

  2. June 21, 2009 at 6:52 am

    Gülmüyorum işin aslı. Hatta böyle ufak takıntılar her zaman ilgimi çekmiştir. Benimde bir kaç tane var. Temelde hoş olmasalarda insanların uzak duramadığı takıntılar bunlar. Belki de her insanda bir tane vardır, kendileri farkında olmasalar bile ki bu daha da kötüdür diye düşünüyorum…

  3. 4 zındık
    July 10, 2009 at 9:18 pm

    ben gülüyorum. ilk mızmızlandığını duyduğumda da gülmüştüm. bidaha söyle bi daha gülerim.


Leave a Reply

Arşiv (adeta bir zaman tüneli)

yazı kategorileri

Yeni yazılardan haberdar olmak için mail adresini gir.

Join 263 other followers

blog istatistikleri

  • 490,153 tıklama
Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

şu sıralar okuduğum

RSS icten’s Recently Watched Anime from MyAnimeList.net

RSS icten’s Recently Read Manga from MyAnimeList.net


