19
Jun
09

SAT-SU-GA-İİİİİ!!!

böyle absürt bir hikaye olamaz. nerden bakarsan bak saçmalıklar silsilesi ama acayip komik. ben metal müzik seven biri olarak DMC’nin hastası oldum. metalcilerle dalga geçmesine rağmen gördüğüm kadarıyla metalcilerin bağrına bastığı bir manga-anime-film olmuş.

şimdi, elimizde negishi adında bir adet gerizekalı var. bu çocuk üniversite okumak ve pop şarkıcısı olmak amacıyla tokyo’ya gidiyor ve sonunda kendini detroit metal city adında çok başarılı bir death metal grubunun krauser II lakaplı frontman’i olarak buluyor. (bu olayın nasıl gerçekleştiğini cidden merak ediyorum. manganın tamamını okumadım, umarım orda anlatılıyordur.)

31426430_Detroit_Metal_CityDMC aynı KISS gibi sahne makyajı yapan bir grup zaten isimleri de KISS’in detroit rock city şarkısından geliyormuş. DMC’nin canlı performansı epey sert, çok çılgın bir sahne şovları var. normalde utangaç ve nazik ruhlu bir insan olan negishi makyajını yapıp, krauser kıyafetlerini giydiğinde tamamen karakter değiştiriyor ve yapmadığı manyaklık kalmıyor. üstelik DMC’nin bütün korkunç şarkılarını da negishi yazıyor. her ne kadar bu tür müzikten ve hayat tarzından nefret ettiğini söylese ve DMC üyesi olduğunu gizlemeye çalışması nedeniyle sosyal hayatı (ve aşk hayatı) alt üst olsa da, krauser-san, negishi’nin alter ego’su. nazik negishi sinirlendiğinde kontrolünü kaybedip krauser-san’a dönüşebiliyor, bir türlü DMC’yi terkedemiyor, dönüp dolaşıp her seferinde kendini sahnede buluyor ve krauser kıyafetlerini hep yanında taşıyor. mızmızlanmayı bırak negishi, sen bunu istiyorsun!

benim en çok güldüğüm şeylerden biri DMC’nin hayranları oldu, çünkü o insanlar gerçek! krauser’in yaptığı her saçmalığı efsane haline getiren ve sürekli anlatan kitle gerçek hayatta da var, hatta ben bir kısmıyla tanıştım, gelip size biliyor musun bilmem ne grubunun vokalisti çok psikopatmış, bir konserde sahneden seyircinin üstüne işemiş diye aynı hikayeyi defalarca anlatırlar. bu açıdan da DMC iyi bir metal parodisi olmuş.

bu arada DMC’nin şarkıları çok güzel, özellikle satsugai. kendisi de death metalci olan kardeşim de onayladı, güzelmiş.

DMC’nin animesi mangasının, filmi de animesinin yumuşatılmış versiyonu gibi. örneğin DMC’nin plak şirketinin yöneticisi olan sarışın abla filmde o kadar da ağzı bozuk ve korkutucu değil. hatta kahkahaları ve sigara fırlatmaları sempatik bile geldi. sonra krauser’in sahnede sürekli kırbaçladığı kapitalizmin domuzu (!) da yok. filmde negishi/krauser rolünde matsuyama kenichi oynamış. burdan kendisine “İNSAN MISIN LAN!?” diye seslenmek istiyorum, bu kadar yetenekli olunmaz ki? özellikle negishi rolünde mimik ve tepkileri bile güldürmeye yetti.

mangası hala devam ediyormuş. çok merak ediyorum negishi’nin sonu tımarhane mi olacak diye o yüzden ben de okumaya devam etmeyi düşünüyorum.


6 Responses to “SAT-SU-GA-İİİİİ!!!”


  1. July 20, 2009 at 5:06 pm

    aynen ben de öyle düşünüyorum matsuyama insan değil, o ayrı bir tür, hep yetenekli ve başarılı olmak zorunda olan bir tür :d bu filmi izlemedim henüz ama bütün kenichi matsuyama filmlerini ve dizilerini bitirmeye azmettim birgün buna da sıra gelecek :d

  2. 2 içten
    July 21, 2009 at 1:58 pm

    ben de öyle bir işe girişsem mi diye düşünüyorum (matsuken’in her şeyini izleme işi) L – change the world’den başlayacağım sanırım. var mı ikinci olarak önereceğin bir matsuyama filmi?

    bu adam krauser-san rolünde bile bu kadar başarıyla oynadıysa altından kalkamayacağı rol yoktur diye düşünüyorum. hem bu kadar sevimli, hem bu kadar yetenekli olmak, hem de bir birinden değişik karakterleri canlandırabilmek inanılmaz bir şey. adeta bir japon johnny depp.

  3. July 24, 2009 at 8:03 pm

    ooo L’in o filmini izlememek büyük eksik, hemen izle :d ben başka filmini izlemedim henüz 9 bölümlük bir dizisi vardı (zeni geba) onu tavsiye edebilirim, oyunculuk izlemek için iyi bir seçim ama konu hım nasıl desem karanlık biraz, saf dram, bilmem sever misin :d kesinlikle jhonny depp girmiş içine matsuyama’nın içine :p

  4. September 7, 2009 at 12:30 am

    Bir kısmını okumuştum bende, epey ilginç gelmişti. Daha sonra birde şarkısına bakayım dedim de 2 dakika dinleyemedim.

  5. September 2, 2011 at 12:07 am

    Yazıdan sonra merak edip indirmeye başladım…tam olarak hangi yılda yapılmış ya da manga kaç yılında yazılmaya başlanmış bilmiyorum ama sanırım daha güncel bir çizgi dizi serisi olarak metalocalypse var ve aynı tarz ve konuda…Yine bir death metal grubu ve absürd karakterler vs vs …ve bir bölümde Marty Friedman’dan japonca seslendirme yapmasını bile istemişlerdi…

  6. September 2, 2011 at 1:31 am

    hey gidi günler hey. inatla tüm cümlelere küçük harfle başladığım dönemden kalma bu yazı. sonra fark ettim ki ben attila ilhan değilim :D neyse güzel yazmışım beğendim.


Leave a Reply

Arşiv (adeta bir zaman tüneli)

yazı kategorileri

Yeni yazılardan haberdar olmak için mail adresini gir.

Join 263 other followers

blog istatistikleri

  • 489,823 tıklama
Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

şu sıralar okuduğum

RSS icten’s Recently Watched Anime from MyAnimeList.net

RSS icten’s Recently Read Manga from MyAnimeList.net


