27
May
09

yuuko- fanart

yuuko_icten

şu yuuko manyağına nasıl özeniyorum nasıl özeniyorum anlatamam. bütün gün şahane kıyafetler giy, seril, yat evde. iş güç yok. watanuki yemek yapsın, watanuki sake getirsin, watanuki aşağı, watanuki yukarı… oh be! ben de istiyorum bi tane watanuki. o içtiği de tütün değil ha, yoksa öyle 7/24 kafa bi dünya olmaz.

100_0146100_0147100_0149

renklendirmek lazım bu resmi.


3 Responses to “yuuko- fanart”


  1. 1 glgn
    May 31, 2009 at 6:31 pm

    çizimlerini çok beğendim..ellerine sağlık..

  2. August 10, 2009 at 11:08 pm

    yuukocuğum benim ya, masaüstümdeki uzanmış kocaman resmini saymazsa burada da pek bir güzel gözüküyor. ah özenip bezenip yaratmışlar :)

    • 3 içten
      August 10, 2009 at 11:49 pm

      evet ya karakter tasarımı müthiş özellikle saçları. çok güzel yaratmışlar, çizmesi de zevkli oluyor, izlemesi de. keşke gerçek olsa, hatta keşke ben yuuko olsam :P


Leave a Reply

Arşiv (adeta bir zaman tüneli)

yazı kategorileri

Yeni yazılardan haberdar olmak için mail adresini gir.

Join 263 other followers

blog istatistikleri

  • 490,153 tıklama
Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

şu sıralar okuduğum

RSS icten’s Recently Watched Anime from MyAnimeList.net

RSS icten’s Recently Read Manga from MyAnimeList.net


