24
May
09

anime kitap ayracım

100_01345 aylık erasmus dönemimin sonuna gelmiş olmam nedeniyle bavulumu topluyordum ki elime külotlu çorap paketinden çıkan şirin bir karton geçti. güzel kağıt, kalem, defter gibi şeylere olan zaafım nedeniyle atamadım, üstünde anime gözleri olan bir kitap ayracına çevirmeye karar verdim. çizmek için de naruto’dan sasuke’yi seçtim çünkü simsiyah ve çekik olması nedeniyle sasuke-kun’un gözlerini çok beğeniyorum. çizmesi de çok eğlenceliydi. zaten naruto’nun çizeri de en çok sasuke’yi çizmeyi sevdiğini söylemiş. yakışıklı çocuk vesselam.

pilot kalem kullandım ama önce kuşun kalemle çizdim. anime çizimlerindeki en karakteristik özelliklerden birini renksiz olduğu için burda rahatça görebiliriz: çizgiler birleşmiyor. gözlerdeki çizgiler, burundaki çizgiler birbirlerine doğru gidiyor fakat katiyen birleşmiyorlar. çizgiler birbirine çok çok yaklaşsa bile bir boşluk bırakılır, ağız çizilirken bile çizgi bir yerde hafifçe kesintiye uğrar. neden böyle yapmayı seçmişler henüz anlayamadım ama kural bu.

trinity blood mangamın arasında mangadan bir kare gibi durmuş ama bavulumu topladığım için etrafta başka kitap yoktu.

tarayıcı olmadığı için yalnızca fotoğraf koyabiliyorum onlar da bulanık. aşağıdaki fotoğrafta “aha şimdi çiziyorum işte” gibi bir havaya girdim ama yalan tabii, sol elimle makineyi kontrol etmeye çalışıyorum.

100_0131100_0127


11 Responses to “anime kitap ayracım”


  1. May 24, 2009 at 11:42 am

    İçten-Chan sen ne kadar iyi birisin.İyilik yapmada ben hep kötüyümdür.Elime yüzüme bulaştırırım.Ve ne kadar sakin birisin.İnsana moral vermeyi biliyorsun.Bu arada siz mi çiziyorsunuz.Bence japona benziyorlar.Ama olsun çekik gözler çok güzel.Size neden bilmem çok saygı duyuyorum.Nasıl desem olmak istediğim ama olmayı beceremediğim mükemmel bir karekteriniz var gibi geliyor bana.
    sagol var ol.

  2. 2 icten-chan
    May 24, 2009 at 12:09 pm

    çok sağol dostum :) evet ben çiziyorum.

    bloglarımız benziyor aslında di mi? ben de çizgifilmci sayılırım ama benimkiler japon ve biraz daha büyük yaş grubuna hitap ediyor sadece. XD

  3. May 24, 2009 at 5:11 pm

    Öncelikle güzel bir blog olmuş. Ellerinize sağlık. :) Kitap ayracı çiziminiz oldukça hoş olmuş. Sasuke’yi seçmenizde ilginç doğrusu. Bir çok anime karakteri içerisinde aslen kişilik olarak en zayıf bulduklarımdan birisi olmasına rağmen çizimleri konusunda size katılmak durumundayım. Yine de gözlerini çizerken şöyle bir sharingan göz çizimi seçseydiniz daha hoş olurdu diye düşünmeden edemedim.

    Güzel bir ayraç olmuş. Benimde uğraşma isteğim geldi, tabiri caizse “canım çekti”. :)

    • 4 icten-chan
      May 28, 2009 at 2:43 am

      karakter olarak ben de sasuke’den pek hazzetmiyorum ama siyah saç siyah göz kombinasyonu en dayanamadığım şeydir. sharingan aklıma gelmedi değil de zor olacaktı, yeterli chakram kalmamıştı, kırmızı kalemim yoktu falan filan…

  4. May 25, 2009 at 1:04 pm

    Dostum senin site süper.Ve sen yazar-çizer birisin.ooooo ben bir dolu fırın ekmek yemem gerek.
    sağol varol.

  5. 6 pi
    May 25, 2009 at 8:06 pm

    Yahu ben daha tosbağa çizemiyorum! Araba resmi çizmeye kalksam tekerleklerini hâlâ papatya ekmek gibi çiziyorum. 4 yaşımda da böyleydim, 24’ümde de böyleyim.

    Bir de şuraya bakar mısınız? :) Bravo vallahi…

  6. 7 elff
    December 26, 2009 at 5:01 pm

    slm çok gsl çiziosn bnde çizmek istiorm daha 4-5 hafta oldu saçma şeyler çiziorm
    bide anime diorm xd kendime gülmek istiorm nese bnada öğretrmsn lütfeeeeen

  7. 8 pain
    December 26, 2009 at 8:48 pm

    Çok hoş olmuş cidden. =) Sasuke’yi sevmem ama gözlerin hakkını yememek lazım. :D

  8. 9 Hiroes :P
    December 12, 2010 at 11:28 pm

    suge icten-chan! ben de istiyorum bundan :P yarın ilk iş resim çizebilen bir akrabama çizdireceğim :P

    • December 13, 2010 at 12:05 am

      ya o ayraç kazaya uğradı biliyo musun ^^’ upgrade ettim ben de, yeni ayracım deidara :D http://twitpic.com/31lklk

  9. 11 Hiroes :P
    December 13, 2010 at 12:10 am

    skasarasgasg (bkz: öksürürken balgam gelmesi) süper olmuş ya u.u hem koyu animeci hem de çizim yeteneği olan nadir insanlardansın u.u biz ot gibi yaşıyoruz :D


Leave a Reply

Arşiv (adeta bir zaman tüneli)

yazı kategorileri

Yeni yazılardan haberdar olmak için mail adresini gir.

Join 263 other followers

blog istatistikleri

  • 490,153 tıklama
Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

şu sıralar okuduğum

RSS icten’s Recently Watched Anime from MyAnimeList.net

RSS icten’s Recently Read Manga from MyAnimeList.net


